Hello, hello.
Can you clap your hands?
Hello, hello.
Can you clap your hands?
Can you stretch up high?
Can you touch your toes?
Can you turn around?
Can you say, “Hello?”
Hello, hello.
Can you stamp your feet?
Hello, hello.
Can you stamp your feet?
Can you stretch up high?
Can you touch your toes?
Can you turn around?
Can you say, “Hello?”
Hello, hello.
Can you clap your hands?
Hello, hello.
Can you stamp your feet?
Pytamy dzieci o dzisiejsze samopoczucie - How are you today? Dzieci wybierają buźkę i odpowiadają "good" albo "bad"
Na podstawie obrazków określamy dzisiejszą pogodę - "What is the weather today?" Dzieci oglądają obrazki z daną pogodą i odpowiadają na nasze pytania - "Yes" lub "No"
in-page-blade(unigallery2019_2020-NAUCZANIEZDALNE_ANGIELSKI_2)
Zwierzeta leśne - Forest animals
Czytamy dzieciom nazwy zwierząt i wskazujemy palcem na konkretny obrazek oraz prosimy, by powtarzały. Obrazki można sobie wydrukować bądź dziecko może zwierżątka narysować. W ramach utrwalenia możemy pobawić się w zabawę "What's missing?" - chowamy obrazek danego zwierzątka lub w zabawę "Go to...." - idź do... - rzokładamy obrazki po pokoju i wypowiadamy zdanie "Go to + nazwa zwierzątka.