Jeśli ktoś z Państwa będzie miał problem z wymową jakichś angielskich słów, odsyłam choćby do tłumacza google (http://www.translate.google.pl), gdzie po wpisaniu danej frazy, wystarczy naciśnąć głośnik i lektor przeczyta tekst :) Powodzenia!
 
Śpiewamy piosenkę na powitanie "hello hello, can you clap your hands?"
 
https://www.youtube.com/watch?v=fN1Cyr0ZK9M
 

Hello, hello.
Can you clap your hands?
Hello, hello.
Can you clap your hands?

Can you stretch up high?
Can you touch your toes?
Can you turn around?
Can you say, “Hello?”

Hello, hello.
Can you stamp your feet?
Hello, hello.
Can you stamp your feet?

Can you stretch up high?
Can you touch your toes?
Can you turn around?
Can you say, “Hello?”

Hello, hello.
Can you clap your hands?
Hello, hello.
Can you stamp your feet?

Pytamy dzieci o dzisiejsze samopoczucie - How are you today? Dzieci wybierają buźkę i odpowiadają "good" albo "bad"

 

 

Na podstawie obrazków określamy dzisiejszą pogodę - "What is the weather today?" Dzieci oglądają obrazki z daną pogodą i odpowiadają na nasze pytania - "Yes" lub "No"

in-page-blade(unigallery2019_2020-NAUCZANIEZDALNE_ANGIELSKI_2)

Zwierzeta leśne - Forest animals

Czytamy dzieciom nazwy zwierząt i wskazujemy palcem na konkretny obrazek oraz prosimy, by powtarzały. Obrazki można sobie wydrukować bądź dziecko może zwierżątka narysować. W ramach utrwalenia możemy pobawić się w zabawę "What's missing?" - chowamy obrazek danego zwierzątka lub w zabawę "Go to...." - idź do... - rzokładamy obrazki po pokoju i wypowiadamy zdanie "Go to + nazwa zwierzątka. 

 
in-page-blade(unigallery2019_2020-NAUCZANIEZDALNE_ANGIELSKI_3)